LAATSTE BERICHT !!!! - Reisverslag uit , van vierengelen - WaarBenJij.nu LAATSTE BERICHT !!!! - Reisverslag uit , van vierengelen - WaarBenJij.nu

LAATSTE BERICHT !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg vierengelen

10 Augustus 2009 | ,

Zo,hier het laatste verslag van ons. We zijn donderdag weer thuis, dus jullie kunnen de laatste dagen best zonder ons. (dachten wij zo)
Goh aan de ene kant heerlijk weer thuis….kan ik eindelijk mijn boek lezen en aan mijn kleurtje werken….daar ga ik (hoop ik nu ) tijd voor krijgen. Althans, wellicht begin ik daar echt mee als de kids naar school zijn , de was en strijk gedaan is en Mike weer aan het werk gaat……
Maar aan de andere kant….ik heb twee kids die niet naar huis willen, en ik geef ze eerlijk gezegd geen ongelijk. Het is wel heerlijk relaxed om zo je tijd door te brengen hoe wij de laatste weken geleefd hebben. Van plaats naar plaats en overal weer nieuwe dingen ontdekken. Genieten van de Amerikaanse cultuur (tja wat is eigenlijk de Amerikaanse cultuur? )Maar vooral van het klimaat, het landschap, de zee, de verscheidenheid in mensen, eten ,geen horloge om, steeds de heerlijke Abercrombie & Fitch geur als we die winkel weer voor de 10e keer ingingen of langsliepen…(natuurlijk alleen voor Jill.....) eigenlijk te veel om op te noemen. We lopen trouwens bijna over van de Starbucks naar de Coffee Bean en Tea Leaf…….erg lekkere koffie en groene thee daar…..en hele vriendelijke mensen.
Straks thuis trek ik me een week terug om alles te verwerken.
Rest ons nog de Missiepost hier in Santa Barbara te bezichtigen (ook een idee om me daar een half jaar lang op te sluiten ; prachtige omgeving, rust, natuur, zee, palmbomen; super om te joggen hier ;wat we gedaan hebben….. en wellicht een oude monnik die me mijn Mogito komt brengen….ehh zei ik oude??? Mag zeker ook een jonge zijn……..hihi (Nee natuurlijk doe ik dat niet Mike…..) verder nog Carmel te bezichtigen op onze reis naar boven maandag naar Santa Cruz...en zeker even een kijkje nemen op Pebble Beach……… en ons te goed doen aan de peanetbutter ice cream en de peanutbutter - chocoladecake !!!!!! (zo lang het nog kan) Westvliet kan weer een fanatieke sporter verwelkomen na de vakantie…….De rest van de verhalen van de laatste dagen horen jullie thuis wel.
Helaas bijna het einde van een SUPER vakantie ………..Een flinke hulde aan ons reisleider en planner MIKE…..en we lezen stiekem alleen jullie reacties nog………..Dikke zoen!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 10 Augustus 2009 - 07:07

Opa Ed & Oma Ien:

Genoten van alle reisverhalen,maar zullen
    blij zijn om jullie weer in alle gezongheid te zien. Wij wensen jullie nog de laatste mooie dagen toe, en een veilige thuisreis.
    Tot van de week.(Sta niet gelijk op de stoep hoor,eerst moeten jullie een beetje bijkomen)
    Liefs van ons

• 10 Augustus 2009 - 10:34

Marja:

Luitjes, ik heb in ieder geval weer genoten van jullie reisverhalen. En dan te bedenken dat de bijbehorende foto's nog komen! Ik verheug me er nu al op.

Ik wens jullie alvast een voorspoedige terugreis toe en dat je maar niet te veel last mag hebben van de jetlag.

En natuurlijk vandaag gefeliciflapperd met opa van Engelen!

• 10 Augustus 2009 - 19:39

Marcel Gerry & Koen :

Donderdag teruggekomen uit Italie en na bezoek van ouders/ schoonouders eindelijk tijd om te kijken waar jullie zitten.

Wat ontzettend leuk die verhalen. Je krijgt echt zin om er ook na toe te gaan haha.

In ieder geval nog heel veel plezier de laatste dagen en een goede terugreis!
    Groetjes uit Amersfoort.

• 10 Augustus 2009 - 21:11

Lucienne & Fam:

Hallo vakantiegangers. Erg leuk om al jullie reisverslagen te lezen. Veel plezier nog de komende dagen, en een goede terugreis. Groetjes en tot volgende week.